سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سایت آلفافیلم بازگشت

آلفافیلم یک سایت بسیار کاربردی برای دانلود جدیدترین فیلم ها و سریال ها به صورت قانونی بود که حدود یک سال از دسترس خارج شده بود.

هفته پیش این سایت دوباره برگشت با این تفاوت که سرعت و روانی بهتری دارد.

دانلود فیلم سینمایی از آلفافیلم

فیلم های سینمایی بعد از اتمام اکران در سینما با تصمیم کارگردان و تهیه کننده برای دانلود در آلفافیلم قرار می گیرد. دانلود فیلم سینمایی در سایت آلفافیلم در دو بخش فیلم سینمایی ایرانی و فیلم سینمایی خارجی امکان پذیر می باشد. در صفحه مخصوص هر فیلم شما می توانید کامل ترین توضیحات , مشخصات , نقد , تصاویر و نظر هنرمندان معروف در باره فیلم را ببینید.

چرا آلفافیلم؟

  • لینک های دانلود در این سایت به صورت مستقیم قرار می گیرد
  • در صورت دانلود به صورت قانونی ترافیک اینترنت به صورت نیم بها محاسبه می شود
  • لینک های دانلود پس از انتشار به سرعت در سایت آلفافیلم قرار می گیرد.
  • توضیحات , عوامل , نقد , گالری تصاویر و خلاصه هر فیلم به صورت دقیق و کامل در صفحه مخصوص آن فیلم آمده است. که با خواندن توضیحات می توانید تصمیمی بهتر در انتخاب فیلم بگیرید.
  • امکان دانلود فیلم ها و سریال ها در 5 کیفیت ( 480 , 720 , 1080 , 1080P-HQ , BLURAY )وجود دارد.
  • زندگینامه بازیگران هر فیلم و سریال یه صورت جداگانه در یک صفحه جدا در دسته بندی بازیگران قرار می گیرد. که نکات جالب و کارنامه هر بازیگر را می توانید مشاهده نمایید.

دانلود جدیدترین سریال ها

این روزها بازار دانلود سریال های نمایش خانگی داغ داغ است و طرفداران زیادی را به خودش جذب کرده است. سریال های نمایش خانگی به صورت هفته ای یک قسمت منتشر می شود که شما می توانید بلافاصله بعد از انتشار آن را از سایت آلفافیلم دانلود نماییئد و لذت ببرید.

با آلفافیلم می توانید به راحتی دانلود فیلم و سریال مورد نظرتان را انجام دهید.

در صفحه مخصوص هر سریال اطلاعاتی نظیر معرفی، خلاصه هر قسمت، گالری تصاویر، تیزر، مشخصات کامل، لینک های دانلود در 5 کیفیت متفاوت، زندگینامه بازیگران و …. آمده است که انتخاب سریال را برای شما آسان خواهد کرد.